Σελίδες

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Πέρασαν από εργομετρικά τεστ


  
Η  χθεσινή ημέρα για τον Ολυμπιακό  ήταν ημέρα ρεπό, αλλά και εξετάσεων. Οι παίκτες της ομάδας υποβλήθηκαν σε εργομετρικά τεστ, με σκοπό το  τιμ των γιατρών και γυμναστών της ομάδας να έχει μία πλήρη εικόνα για την κατάσταση κάθε παίκτη.


Το  γεγονός ότι πολλοί παίκτες είναι στις επάλξεις από τον Ιούλιο (όπως οι διεθνείς λόγω Ευρωμπάσκετ) και οι  συνεχείς υποχρεώσεις των πρωταθλητών Ευρώπης,   είναι φυσιολογικό να έχουν επιβαρύνει τους «ερυθρόλευκους». Αν λάβουμε υπόψη ότι τα δυσκολότερα δεν έχουν έρθει, αφού το πρωτάθλημα και η Ευρωλίγκα συνεχίζονται αδιάκοπα με το βαθμό δυσκολίας και κρισιμότητας των αναμετρήσεων να μεγαλώνει.

Οι  άνθρωποι της ομάδας πλέον γνωρίζουν ποιοι παίκτες είναι σε καλύτερη φόρμα και ποιοι είναι επιβαρυμένοι, με αποτέλεσμα να χρειάζονται ανάσες και ειδική… διαχείριση από το τεχνικό τιμ. Ο  Ματ Λοτζέσκι ήδη πήρε κάποιες ανάσες κόντρα στα Τρίκαλα και ο Βασίλης Σπανούλης αγωνίστηκε ελάχιστα, ενώ στα επόμενα ματς που δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία το ίδιο θα γίνει και με άλλους. Αυτό θα συμβαίνει κυρίως στα ματς του ελληνικού πρωταθλήματος, αλλά δεν αποκλείεται να μείνουν στην Αθήνα κάποιοι παίκτες για το ματς με τη Ζιέλονα Γκόρα, από τη στιγμή που ακολουθεί τη Δευτέρα και το ντέρμπι για τα ημιτελικά Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό.


Στόχος του Γιώργου Μπαρτζώκα, αλλά και του γυμναστή Ανδρέα Γκατζούλη που επιμελείται από τη διατροφή μέχρι και την εκγύμναση των παικτών του Ολυμπιακού είναι να βρίσκονται όλοι οι παίκτες στο καλύτερο δυνατό επίπεδο στο τελευταίο κομμάτι της χρονιάς, από τον Απρίλιο και μετά, όταν και διεξάγονται τα προημιτελικά της Ευρωλίγκας και το Final 4, ενώ διεξάγονται και τα play offs της Α1.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου