Σελίδες

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Βάις: «Αυτό που μετράει πάνω από όλα είναι να νικάει ο Ολυμπιακός»




Ο  Βάις, λίγο μετά το παιχνίδι με τον Άρη μίλησε για το γκολ που πέτυχε, την νίκη και το ρεκόρ του Ολυμπιακού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


«Είμαι χαρούμενος να σκοράρω γκολ, αλλά αυτό που μετράει πάνω από όλα είναι να νικάει ο Ολυμπιακός. Παίζουμε καλό ποδόσφαιρο, παρουσιάζουμε θέαμα και αυτό μετράει. Είναι πάντα ωραίο να κάνεις ρεκόρ, εμείς είμαστε χαρούμενοι για την νίκη μετά από το δύσκολο ματς στην Ευρώπη

Στους 16 δεν υπάρχουν εύκολες ομάδες, δεν μπορούμε να διαλέξουμε. Πετύχαμε ένα μεγάλο στόχο, εγώ θα ήθελα την Ρεάλ, γιατί όπως έχω πει, με εξιτάρει η προοπτική να αντιμετωπίσω αυτή την ομάδα


Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα, περνάω πολύ καλά εδώ. Στην Σίτι για παράδειγμα πήγαινα δανεικός και δε μου άρεσε ήταν δύσκολα χρόνια. Για πρώτη φορά μένω εκεί που υπογράφω, πάμε πολύ καλά σε όλες τις διοργανώσεις και ελπίζω πως η συνέχεια θα είναι τουλάχιστον ανάλογη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου