Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Νικολάκης: «Η κόπωση δεν είναι δικαιολογία»


Μπορεί  να έριξε τον Ολυμπιακό από την κορυφή του πρωταθλήματος της Α1 Γυναικών η εκτός έδρας ήττα από τα Βριλήσσια, όμως αυτό δεν φαίνεται πως ενοχλεί τον τεχνικό των «ερυθρόλευκων» Γιάννη Νικολάκη που δεν αναζήτησε δικαιολογία στην κούραση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:


«Παίξαμε δέκα σετ μέσα σε τρεις ημέρες και λογικό είναι να υπάρχει κόπωση χωρίς αυτό να αποτελεί δικαιολογία για την ήττα μας. Τα Βριλήσσια νίκησαν δίκαια και τους αξίζουν συγχαρητήρια, αλλά αυτή η ήττα δεν λέει τίποτα. Δεν κρίνεται τίποτα από τώρα αφού τα πάντα θα κριθούν τον Απρίλιο στα πλέι οφ. Ευχαριστούμε τον κόσμο του Ολυμπιακού που ήρθε σ' αυτό το εκτός έδρας ματς και μας συμπαραστάθηκε και θέλουμε να τους έχουμε πάντα κοντά μας».

 Ρουμελιώτης: «Μας οδήγησε το πάθος»

Από τη μεριά του ο τεχνικός των Βριλησσίων Μανώλης Ρουμελιώτης τόνισε:

 «Το πάθος που δείξαμε μετά το τρίτο σετ ήταν αυτό που μας οδήγησε στη νίκη, αφού κάναμε ότι δεν κάναμε στο παιχνίδι με την ΑΕΚ. Χάσαμε δύο σετ γιατί χαλαρώσαμε στα τελειώματα τους. Θέλαμε όμως να πάρουμε το αποτέλεσμα κόντρα στους πρωταθλητές, για να μην χάσουμε δεύτερο ντέρμπι στην έδρα μας, αλλά και για να δείξουμε ταυτόχρονα ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι καλό τη φετινή χρονιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου