Την δική του άποψη για το Άρης-Ολυμπιακός
κατέθεσε ο Πάολο Μασάντο ενώ ο Αριέλ Ιμπαγάσα έκανε την επανεμφάνισή του στα
γήπεδα για πρώτη φορά μετά τον Σεπτέμβριο!
Ο Πορτογάλος μέσος, στο προφίλ του στο Facebook έγραψε
χαρακτηριστικά:
«Ένα ακόμα παιχνίδι και μία ακόμα νίκη.
Αυτός είναι ο Ολυμπιακός».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου