Ο πρόεδρος του Άρη, Δημήτρης
Ηλιάδης Στο 82' φυγαδεύτηκε από το «Κλεάνθης Βικελίδης».
Ο ισχυρός άνδρας του Άρη που είναι για τα καλά
στο στόχαστρο του κόσμου αποχώρησε από το γήπεδο με την συνοδεία 4 ανδρών της
ασφαλείας του αλλά και αστυνομικών. Μπήκε σε ένα τζιμπ και έφυγε άμεσα.
Πλέον οι επόμενες ώρες και ημέρες στον Άρη θα είναι αρκετά κρίσιμες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου