Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Δεδομένο το sold out με Μπενφίκα


Για  το παιχνίδι του Ολυμπιακού απέναντι στην Μπενφίκα τα εισιτήρια που έχουν απομείνει διαθέσιμα για τους οπαδούς είναι λιγότερα από 2.500.

Μέχρι  στιγμής οι οπαδοί των «ερυθρόλευκων» έχουν «εξαφανίσει» χιλιάδες εισιτήρια ενόψει του κρίσιμου, για την πρόκριση στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ, παιχνιδιού με αποτέλεσμα να έχουν απομείνει μόλις 2.300 κομμάτια, που δεν έχουν διατεθεί.


Για  το ματς της 4ης αγωνιστικής των ομίλων της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης, η διάθεση των εισιτηρίων, αναμένεται να συνεχιστεί από τα σημεία πώλησης και την Παρασκευή και μέχρι την εξάντλησή τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου