\
Δείτε στο συγκλονιστικό βίντεο που ακολουθεί με
τα αδέρφια μας να τραγουδούν στα Ελληνικά «Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό….» με όλη
τη δύναμη της ψυχής τους…
Σήμερα το βράδυ ο Ερυθρός Αστέρας υποδέχεται την
ομάδα του Γιαννακόπουλου και στο πλευρό τους θα είναι και δικοί μας που έχουν
ανέβει για να τους στηρίξουν…. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ
ΣΤΟΝ ΕΡΥΘΡΟ ΑΣΤΕΡΑ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου