Οι ομάδες που παρακολουθούν την
πρόοδο του Σάμαρη τον τελευταίο χρόνο είναι αρκετές, με την Μαρσέιγ να στέλνει
το «Νο2» του συλλόγου στη Λεωφόρο για να τον δει στο ντέρμπι
Ολυμπιακός-Παναθηναικός.
Ο Ζοσέ Ανιγκό θα βρεθεί αύριο στις
εξέδρες της Λεωφόρου για να «τσεκάρει» από κοντά, μεταξύ άλλων, τον Ανδρέα
Σάμαρη στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό.
Όπως αναφέρει ο «Γαύρος», ο αθλητικός διευθυντής της Μαρσέιγ, θέλει
να διαπιστώσει από κοντά τις ικανότητες του διεθνούς χαφ, ο οποίος τον
τελευταίο χρόνο έχει σημειώσει κατακόρυφη βελτίωση στην απόδοσή του και
δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό τον Μίλτσελ για την εμπιστοσύνη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου