Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Στο στόχαστρο της Μαρσέιγ ο Σάμαρης


Οι  ομάδες που παρακολουθούν την πρόοδο του Σάμαρη τον τελευταίο χρόνο είναι αρκετές, με την Μαρσέιγ να στέλνει το «Νο2» του συλλόγου στη Λεωφόρο για να τον δει στο ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναικός.

Ο  Ζοσέ Ανιγκό θα βρεθεί αύριο στις εξέδρες της Λεωφόρου για να «τσεκάρει» από κοντά, μεταξύ άλλων, τον Ανδρέα Σάμαρη στο ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό.


Όπως  αναφέρει ο «Γαύρος», ο αθλητικός διευθυντής της Μαρσέιγ, θέλει να διαπιστώσει από κοντά τις ικανότητες του διεθνούς χαφ, ο οποίος τον τελευταίο χρόνο έχει σημειώσει κατακόρυφη βελτίωση στην απόδοσή του και δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό τον Μίλτσελ για την εμπιστοσύνη του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου