Όπως δήλωσε ο Βαγγέλης Μάντζαρης η καλή επίθεση κάλυψε τις αμυντικές αδυναμίες του Ολυμπιακού στο ματς με
την Μπάγερν.
Ο 23χρονος γκαρντ ανέφερε:
«Όταν πετυχαίνεις 88 πόντους στην έδρα σου είναι καλό. Το πρόβλημα σήμερα
ήταν στην άμυνα κι αν δεν ήμασταν τόσο καλοί στην επίθεση θα είχαμε πρόβλημα.
Από εκεί που δεχόμασταν 65-67 πόντους κατά μέσο όρο, δεχτήκαμε σήμερα πάρα
πολλούς. Χάσαμε πολλά ριμπάουντ και πολλές βολές, αλλά ευτυχώς στο τέλος
καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη».
Για τους 12
πόντους του είπε:
«Δεν έχει σημασία ποιος βάζει τα σουτ. Σήμερα έτυχε να ήμουν εγώ, σε άλλα
ματς είναι κάποιος άλλος. Σημασία έχει ότι έχουμε πλέον τρεις νίκες σε ισάριθμα
ματς και συνεχίζουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου