Εξηγήσεις έδωσε ο Λο για την περιβόητη συνέντευξη,
τονίζοντας ξανά πως ο Σπανούλης είναι καλύτερος παίκτης από τον Διαμαντίδη,
αλλά επεσήμανε πως σέβεται σαν ομάδα τον Παναθηναϊκό.
Για την συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής:
"Θέλω
να ξεκαθαρίσω ότι σέβομαι απόλυτα τον Διαμαντίδη. Δεν μπορεί κανείς να τον
αμφισβητήσει όταν έχει κατακτήσει τόσα πρωταθλήματα, ευρωπαϊκούς τίτλους και
έχει διακρίσεις με την Εθνική Ελλάδας. Η ερώτηση που μου έγινε ήταν να διαλέξω
ανάμεσα στον Σπανούλη και τον Διαμαντίδη.
Η γνώμη μου
είναι ότι ο Σπανούλης είναι καλύτερος, χωρίς αυτό να μειώνει την αξία του
Διαμαντίδη. Από όσα έχω δει τα δύο χρόνια που είμαι εδώ, ο Σπανούλης μού αρέσει
περισσότερο. Αυτή είναι η γνώμη μου και οφείλουν κάποιοι να τη σεβαστούν".
Για την δήλωση του ότι ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να
κερδίσει με 20 πόντους διαφορά τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα, σχολίασε:
"Το
στυλ συνεντεύξεων στην Αμερική είναι εντελώς διαφορετικό από εδώ. Σέβομαι τον
μεγάλο μας αντίπαλο και δεν θέλω να δημιουργώ εντυπώσεις. Όμως έχω εμπιστοσύνη
στην ομάδα μου, είμαστε οι πρωταθλητές Ευρώπης τα δύο τελευταία χρόνια και
είναι φυσικό να πιστεύω πως μπορούμε να κερδίσουμε".
Για την αναμέτρηση κόντρα στην Μπάγερν, επεσήμανε:
"Όλα τα ματς στην Ευρωλίγκα είναι
δύσκολα. Τους σεβόμαστε. Πρέπει να προσπαθήσουμε σκληρά και να παίξουμε σοβαρά.
Αυτή την περίοδο δεν μπορούμε να παίξουμε σε φουλ ρυθμούς, αλλά προσπαθούμε να
βρούμε την κατάλληλη χημεία για να είμαστε έτοιμοι όταν πρέπει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου