Πραξιτέλης Βούρος, Μανώλης Σάλιακας και Αντώνης Παπασάββας
έκαναν το ντεμπούτο τους με τον Ολυμπιακό στην εκτός έδρας αναμέτρηση του
Κυπέλλου Ελλάδας με τον Φωκικό στην Άμφισσα. Ο τελευταίος πέτυχε ένα πανέμορφο
γκολ, με το οποίο διαμορφώθηκε το τελικό 5-3 υπέρ των Πειραιωτών.
Περισσότερα …ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου