Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

Αναβλήθηκε το ντέρμπι Νέων με τον Παναθηναϊκό


Τον  αγώνα ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό για το πρωτάθλημα Νέων, που επρόκειτο να διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή (3/11)  ανέβαλε η   Super League.

Η  διοργανώτρια αρχή έκανε γνωστό στο πρόγραμμα που κοινοποίησε την Τετάρτη (3/10) πως αναβάλλεται η αναμέτρηση των δύο ομάδων και θα ορισθεί σε νέα ημερομηνία.


Στην  σύσκεψη που έγινε την Τετάρτη (30/10) το πρωί οι πράσινοι ζήτησαν από την Αστυνομία να εγγυηθεί την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, αυτό από ότι φαίνεται δεν έγινε, και έτσι η διοργανώτρια αρχή ανέβαλε το παιχνίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου