Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Πέσιτς: «Κανείς δεν μπορεί να μας απαγορεύσει τη νίκη»


Ο  Σβέτισλαβ Πέσιτς εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την πίστη που έδειξαν οι παίκτες του στις δυνατότητές τους, αποδεικνύοντας πως το μπάσκετ της χώρας υπάρχει  παρά την ήττα που γνώρισε από τους Πειραιώτες η γερμανική ομάδα.

Αναλυτικά τα όσα είπε:


«Καλησπέρα σας! Η πρώτη εντύπωση είναι πως κανείς δεν μπορεί να μας απαγορεύει να έρθουμε για τη νίκη. Ήρθαμε πιστεύοντας πως μπορούμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Δεν παίξαμε με μια μέτρια ομάδα, αλλά με τον Ολυμπιακό, που είναι η κορυφαία ομάδα στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια. Είμαι πεπεισμένος πως οι παίκτες και η τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού πιστεύουν στην ομάδα τους, αλλά δεν μπορούν να κερδίσουν πριν το παιχνίδι τελειώσει. Πρέπει να δουλέψεις εφτά ημέρες για κάθε ματς που δίνεις. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, έδειξαν χαρακτήρα, δείξαμε πως το μπάσκετ στη Γερμανία υπάρχει. Σίγουρα, είναι πολύ δύσκολο να παίζεις κόντρα στον Ολυμπιακό, αλλά πιστέψαμε στις ελπίδες μας, αυτό ήταν κάτι που μου άρεσε σήμερα (31/10) από την ομάδα μου. Είμαι υπερήφανος για τους παίκτες μου.


Φυσικά, θα πρέπει να διορθώσουμε κάποια πράγματα ειδικά στην άμυνα, έχουνε ταλέντο αλλά δεν είχαμε συγκέντρωση σήμερα (31/10), κάναμε πολλά φάουλ. Θα πρέπει να διορθώσουμε αυτά τα νούμερα, ώστε να μην ξανακάνουμε στο μέλλον 32 φάουλ, δίνοντας ευκαιρία στον αντίπαλο για εύκολα σουτ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου