Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ρόμπερτ Κίλιν: «Σοβαροί σε όλα τα ματς»


Ο  προπονητής των Εφήβων του Ολυμπιακού, Ρόμπερτ Κίλιν περιμένει ακόμα περισσότερα από την ομάδα του.

Σε δηλώσεις του μετά το τέλος του ματς με τον Απόλλωνα είπε ότι θα πρέπει οι παίκτες του να δείχνουν την απαραίτητη σοβαρότητα σε όλους τους αγώνες που έχουν να δώσουν…

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:


«Θα πρέπει να είμαστε σοβαροί σε όλα τα ματς. Καλά είναι τα αποτελέσματα και οι νίκες, αλλά θα πρέπει να έχουμε πάντα και καλή απόδοση. Αυτό θέλουμε, άλλωστε, να παίζουμε σωστό και καλό ποδόσφαιρο. Στον αγώνα με τον Απόλλωνα αποδώσαμε καλό ποδόσφαιρο στο δεύτερο ημίχρονο.


Δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες και θα μπορούσε το σκορ να είναι μεγαλύτερο. Τώρα προετοιμαζόμαστε για τη συνέχεια και θα πρέπει να εμφανιστούμε ακόμα καλύτεροι, γιατί έχουμε τις δυνατότητες. Δουλεύουμε συνεχώς και θα είμαστε καλύτεροι στη συνέχεια». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου