Στην Άμφισσα ο Ολυμπιακός επικράτησε με το
χορταστικό 5-3 του Φωκικού και με συνολικό σκορ 10-4, πήρε το εισιτήριο για την
φάση των "16" του Κυπέλλου Ελλάδας. Πανέμορφο το γκολ του νεαρού
Παπασάββα στο 86'. Φράγκος (8'), Φουστέρ (16'), Βάις (23'), Ολαϊτάν (25') και
Εντινγκά (33') τα άλλα τέρματα της αναμέτρησης.
Δείτε φωτογραφίες
από την αναμέτρηση αλλά και από τους φιλάθλους του Θρύλου που για μια ακόμα
φορά έδωσαν τη δική τους παράσταση…
























Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου