Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Μπαλο-τέλειος (video)


Ο Μάριο Μπαλοτέλι παίρνει συνέντευξη από τον εαυτό του (!) και του… δηλώνει πως είναι ο καλύτερος σε όλα. Μέχρι και σαν δημοσιογράφος.

Η μετριοφροσύνη είναι για τους μέτριους. Ο Μάριο Μπαλοτέλι σίγουρα δεν είναι τέτοιος, το ξέρει και η αυτοπεποίθηση μάλλον του περισσεύει.


Παραχωρώντας συνέντευξη στον εαυτό του (!) για τις ανάγκες διαφήμισης, ο φορ της Μίλαν δεν δίστασε να ισχυριστεί πως είναι ο πιο γρήγορος, ο καλύτερος, ο πιο τεχνίτης, ο πιο αστείος, ο πιο… cool και ο πιο όμορφος στην εθνική ομάδα της Ιταλίας.

Παράλληλα, μίλησε για το Μουντιάλ του 2006. «Θυμάμαι να βλέπω τον τελικό με τους φίλους μου σε μια γιγαντοοθόνη στο κέντρο της Μπρέσια», είπε ενώ μίλησε για την περίφημη κουτουλιά του Ζιντάν στον Ματεράτσι. «Ο Ζιντάν είναι ο Ζιντάν. Θα είχα πει στον διαιτητή πως ήταν κόκκινη κάρτα, αλλά πώς μπορείς να κατακρίνεις τον Ζιντάν».

Όσο για το αν πίστευε πως κάποια μέρα θα παίξει σε Μουντιάλ, είπε: «Ανέκαθεν το πίστευα. Κάθε παιδί μεγαλώνει με αυτό το όνειρο. Τα έχω πάει καλά στην καριέρα μου και είμαι τυχερός που έχω αυτή την ευκαιρία».



Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου