Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Πουλίδο: «Θα ξέρω οριστικά μετά το Μουντιάλ»


Σε  νέα δήλωση για το ποδοσφαιρικό του μέλλον προχώρησε ο Πουλίδο τονίζοντας μετά το Μουντιάλ θα ξέρει οριστικά το που θα συνεχίσει. Ερυθρόλευκη αισιοδοξία για την υπόθεση.
  
Ο  Πουλίδο με αφορμή την συμμετοχή του στο Μουντιάλ μίλησε σε ΜΜΕ στο Μεξικό για την Εθνική και για το μέλλον του. Ο Άλαν Πουλίδο που είναι κλεισμένος από τον Ολυμπιακό υπογράμμισε πως:


 «Δεν είμαι σε θέση να απαντήσω αυτήν την στιγμή για το τι θα γίνει με μένα την επόμενη σεζόν. Πιστεύω πως όλα θα κριθούν μετά το Μουντιάλ. Τότε θα ξέρω οριστικά το που θα συνεχίσω. Είμαι τώρα στην Εθνική και είμαι απόλυτα συγκεντρωμένος εκεί. Είμαι πολύ χαρούμενος για την παρουσία μου στο Μουντιάλ. Στο Παγκόσμιο πήγα ως παίκτης της Τίγκρες όμως δεν μπορώ να ξέρω το τι επιφυλάσσει το μέλλον».

Στη συνέχεια τόνισε πως:

«Ως επαγγελματίας και ως παίκτης της Εθνικής κοιτάζω κάθε ευκαιρία που μου παρουσιάζεται. Το Μουντιάλ είναι ένα πολύ μεγάλο επίτευγμα για μένα. Δεν θα κοιτάξω μόνο την Εθνική ομάδα αλλά και την δική μου απόδοση και το να καταφέρω μέσα από αυτήν την διοργάνωση να κερδίσω πράγματα και εμπειρίες και να γίνω καλύτερος για το επόμενό μου βήμα».


 Ο Ολυμπιακός έχει ξεκαθαρίσει βέβαια εδώ και αρκετές μέρες πως ο παίκτης έχει υπογράψει στην ομάδα και ότι απομένει ένα έγγραφο από την Ομοσπονδία του Μεξικού για να κλείσει η μεταγραφή του. Στο Λιμάνι εκτιμούν πως η περίπτωση Πουλίδο θα έχει κλείσει θετικά πριν το Μουντιάλ, αναμένοντας άμεσα τα καλά νέα. Υπάρχει πάντως από χθες η πληροφορία πως το πολυπόθητο χαρτί για τον παίκτη ίσως έρθει και μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου